czwartek, 16 sierpnia 2012

Ochsenkopf-Schanzenarena - Bischofsgrün, Niemcy

Tę pocztówkę, z ukrytą po lewej skocznią w Bischofsgrün dostałam od Manueli, dzięki której poznaję miejsca na niemieckiej mapie skoków, o których nigdy wcześniej nie słyszałam :) Tak też właśnie było w przypadku Ochsenkopf-Schanzenarena. Znajdują się tu dwie skocznie: K64 i K15. Pierwsza skocznia (K35) powstała w 1933 roku, miała drewnianą wieżę najazdową i była bardzo znanym miejscem spotkań skoczków narciarskich na obfitej w śnieg Fichtelgebirge do lat 50'. Jak oczywiście można się domyślać była wielokrotnie przebudowywana. Ostatecznie w ramach Pucharu Kontynentalnego Pań latem 2007 roku świętowano inaugurację nowej skoczni igelitowej HS 71. Dodatkowo, w maju 2009 roku otwarta została juniorska skocznia K15.
Manuela natomiast kartkę wysłała mi będąc (jeśli dobrze odczytałam :D ) Euregio-Masters-Cup, w którym, jak napisała, brali udział mistrzowie skoków, którzy przekroczyli 30 lat. Brzmi ciekawie, chociaż nie jestem w stanie znaleźć dokładnych informacji na temat konkursu, poza wzmiankami na niemieckich stronach, że takowy miał miejsce. I tabelą wyników <tutaj>.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz